Heidelberg Materials

HeidelbergCement стана Heidelberg Materials

 

HeidelbergCement става Heidelberg Materials. Компанията разкри новата си идентичност на марката в присъствието на стотици служители в централата си в Хайделберг. „Хайделберг” остава като синоним на приемственост и лидерство на пазара. „Материали“ заменя „Цимент“ и означава иновативно портфолио от устойчиви и интелигентни строителни материали, както и цифрови решения.

„Гордеем се с нашия циментов бизнес, но гамата от услуги на компанията надхвърля цимента. Днес и още повече в бъдеще“, каза д-р Доминик фон Ахтен, председател на Управителния съвет. „Нашето бъдеще е устойчиво. Нашето бъдеще е дигитално. Изискванията на клиентите, пазарите и конкурентите се променят бързо. Възможностите и предизвикателствата надхвърлят националните граници, комуникацията става все по-глобална. Възникват възможности за диференциране. Ние ще бъдем първата компания в света, предлагаща цимент, произведен без въглеродни емисии в голям мащаб още през 2024 г. Ние енергично напредваме в мащабирането на нашите CCUS дейности: до 2030 г. ще намалим нашите CO2 емисии с 10 милиона тона с проектите, които вече сме стартирали.

За да се възползваме напълно от нашите силни страни като глобален екип, трябва да се появим и да действаме обединени и да говорим с един глас. С нашата нова и глобална марка Heidelberg Materials ние придаваме на нашата трансформация лице и котва. Продължаваме да движим промяната в нашата индустрия към устойчивост и дигитализация - в полза на нашите клиенти, нашите служители, нашите акционери и обществото, в което живеем."

Внедряване в световен мащаб от 2023 г. нататък.

В първата стъпка ребрандирането ще започне на ниво Група, където Heidelberg Materials ще бъде представена веднага като марка. От 2023 г. нататък местните и международни дъщерни дружества постепенно ще бъдат преименувани на Heidelberg Materials.

Джон Мориш, член на Управителния съвет и отговорен за развитието на марката, каза: „Като пионер по пътя към въглеродна неутралност и кръгова икономика в индустрията на строителни материали, ние предлагаме на нашите клиенти устойчива стойност: До 2030 г. имаме за цел да генерираме половината от приходите ни с нисковъглеродни продукти. Heidelberg Materials е мощна марка, която подкрепя нашите глобални стандарти за качество и устойчивост и съчетава преимуществата на нашите страни с тези на цялата група.“

Цел: първата компания с нулево нетно количество в сектора.

Новото лого съчетава рационалност и емоция. То обединява традиционните ценности и бъдещите области на Групата. Свързаната визуализация е нова: два елемента, съединени в органична форма, представляват началната буква „h“ на марката. По-голямата форма означава конструктивен елемент и по този начин техническите предимства на Heidelberg Materials. По-малкият елемент символизира бъдещите области на Групата.

Новата марка отразява амбицията към промяна, като същевременно заоазване на достъпността и автентичността. В същото време се подчертава, че Heidelberg Materials е основен стълб на глобалната индустрия за строителни материали с конкретна цел: да се превърне в първата компания в сектора с нулеви въглеродни емисии.